X
تاریخ ایجاد: 1405/03/12 تعداد بازدید: 11
نشست مشترک سازمان نظام مهندسی کشاورزی و جهاد کشاورزی استان بوشهر با هدف توسعه همکاری‌های اجرایی و برون‌سپاری فعالیت‌ها


سنم_بوشهر در راستای هم‌افزایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های تخصصی بخش خصوصی، نشست مشترکی با حضور دکتر درویشی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر و مهندس دهنوی، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار گردید. در این جلسه که با حضور مسئولان واحدهای مکانیزاسیون و آمار و اطلاعات سازمان جهاد کشاورزی همراه بود، بر ضرورت بهره‌گیری از پتانسیل علمی، فنی و اجرایی کارشناسان و مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در راستای پیشبرد اهداف راهبردی بخش کشاورزی تأکید شد. در این نشست، دکتر درویشی با تشریح توانمندی‌های فنی و اجرایی مجموعه کارشناسی سازمان نظام مهندسی، از آمادگی کامل این سازمان برای ساماندهی فرآیندهای اجرایی و مشارکت در برنامه‌های کلان جهاد کشاورزی خبر داد. وی ابراز امیدواری کرد که این سطح از هم‌افزایی، ضمن ایجاد بسترهای لازم برای ارتقای بازدهی، منجر به نظم‌بخشی و بهبود فرآیندهای اجرایی در بدنه کشاورزی استان بوشهر گردد. در ادامه، مهندس دهنوی، ضمن استقبال از نقش‌آفرینی کارشناسان متخصص سازمان نظام مهندسی در پروژه‌های برون‌سپاری شده، این همکاری را گامی مؤثر در جهت افزایش بهره‌وری و ارتقای سطح خدمات تخصصی به بهره‌برداران این حوزه دانست و ضرورت تداوم این تعاملات را یادآور شد.