به مناسبت سالروز تأسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، نشست هماندیشی و میز خدمت رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر با حضور کارشناسان، متخصصان و بهرهبرداران شهرستان دشتستان برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی سنم بوشهر به مناسبت سالروز تأسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر، با حضور در شهرستان دشتستان، میز خدمت خود را در میان کارشناسان و بهرهبرداران این منطقه مستقر کرد. در این نشست رئیس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان، نائب رئیس شورای نظام مهندسی و معاونین فنی نظام مهندسی استان و جهاد کشاورزی شهرستان نیز حضور داشتند و به استماع و رفع مسائل و دغدغه های کارشناسان و بهره بردارن پرداختند . این نشست که با هدف تقویت تعاملات مستقیم میان سازمان و جامعه کشاورزی برگزار شد، فرصتی ارزشمند برای گفتگوی دوجانبه و هماندیشی پیرامون توسعه زیرساختهای فنی و مهندسی در بخش کشاورزی فراهم آورد. در این جلسه، رئیس سازمان ضمن تبریک سالروز تأسیس این نهاد، بر اهمیت حضور در صحنه تولید و شنیدن نظرات مستقیم تولیدکنندگان تأکید کرد. در جریان این نشست هماندیشی، کارشناسان و بهرهبرداران حاضر، دیدگاههای خود را در خصوص ارتقای کیفیت خدمات و نیازهای روز حوزه کشاورزی نیز مطرح کردند. رئیس سازمان نیز با استماع نظرات و پیشنهادات، ضمن اعلام آمادگی سازمان برای حمایت حداکثری از ظرفیتهای تولیدی استان، بر ضرورت همافزایی میان دانش فنی و تجربه عملیاتی بهرهبرداران برای دستیابی به کشاورزی پایدار تأکید ورزید. این برنامه در راستای سیاستهای توسعهای سازمان و با هدف ارتقای سطح خدماترسانی و حضور مستمر مسئولان در میان جامعه هدف برگزار گردید.
روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر
